Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakt:

Milada Uhlířová

+ 420 722 441 001

milada.uhlirova@wido.cz

Zboží můžete do 14 dnů vrátit.
Peníze vracíme do 1 dne.
 
U nás můžete platit platebními kartami:
 MasterCard
Maestro
Visa
VisaElectron

 

 

DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA A PLATBA

Způsoby a ceny doručení

1. Způsoby plateb:

platba na účet - platba bankovním převodem předem

číslo účtu: 263972784, kód banky 0300

var. symbol : číslo objednávky

zpráva pro příjemce: jméno a příjmení

Při platbě převodem předem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na bankovní  účet). 

Dobírka - hotovost

Při přebírání zboží od doručovatele ČP – zboží hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli.

Při přebírání zboží od doručovatele DPD PRIVATE - zboží hradíte v hotovosti přepravci.

Dobírka - platební karta - DPD PRIVATE

Při přebírání zboží od doručovatele DPD PRIVATE - zboží uhradíte platební kartou přepravci.

Platební brána ThePay

Platba platební kartou předem MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.

Ceny doručení:

Česká pošta (jen po celé ČR)

Balík Na poštu:                             79 Kč ( bankovní převod - zdarma)

                                                       118 Kč Kč (při platbě na dobírku) - hotově

 

Balík Do ruky:                               79 Kč (bankovní převod - zdarma)

                                                       118 Kč ( při platbě na dobírku) - hotově

 

Doporučená zásilka:                   69 Kč  (bankovní převod - zdarma)

                                                        108 Kč (při platbě na dobírku) - hotově

 

DPD ( po celé ČR)

DPD PRIVATE :                              79 Kč  (bankovní převod - zdarma)

                                                        118 Kč ( při platbě na dobírku) - hotově

                                                         118 Kč (při platbě na dobírku) - platební karta

2. Způsob dopravy:

Dopravu zboží zajišťuje prodávající na uvedenou adresu a to v rámci celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky.

Česká pošta - Balík Na poštu ( jen po celé ČR)

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Doba doručení do 1-2 pracovních dnů od odeslání zásilky. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Přes SMS i email ČP vás bude informovat o uložení zásilky na poště. Ve vaší poštovní schránce neobdržíte oznámení o uložení zásilky na poště.

V košíku si vyberete, na kterou poštu chcete zásilku doručit. Úložní doba na poště je 7 kalendářních dnů. Můžete požádat o prodloužení úložní doby, o dalších 7 kalendářních dnů.

Na https://www.postaonline.cz/trackandtrace si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

Česká pošta - Balík Do ruky ( jen po celé ČR)

Doba doručení do 1-2 pracovních dnů od odeslání zásilky.

Před doručením balíku ČP vám zašle SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Pokud vás doručovatel ČP nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík se uloží na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.

Úložní doba na poště 7 kalendářních dnů.

Můžete požádat o prodloužení úložní doby, o dalších 7 kalendářních dnů.

Česká pošta - Doporučená zásilka

Doba doručení do 2-3 pracovních dnů od odeslásní zásilky. Před doručením balíku ČP vám zašle SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.Úložní doba na poště 15 kalendářních dnů.

Doručení službou DPD Private ( po celé ČR) - Balíček přivezou, kdy se vám to hodí

DPD doručuje zásilky do 2.pracovního dne. V případě, že se kurýrovi nepodaří zásilku zákazníkovi předat (např. nebyl doma), tak  kurýr zavolá zákazníkovi a domluví se s ním na vhodném termínu doručení, nebo si může na depu DPD nechat zásilku uložit po dobu 7 dnů.

Jeden den před dopručením DPD pošle zákazníkovi SMSkou a e-mailem přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, aby svoji zásilku měl zákazník pod kontrolou a mohl si upravit doručení podle svých představ. V aplikaci DPD Kurýr na https://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr může zákazník změnit termín, adresu doručení nebo napsat kurýrovi zprávu.

V den doručení kurýr zákazníkovi upřesní hodinové rozmezí, kdy k němu kurýr dorazí.